OCTOPATH TRAVELER 0
[Product Summary] Start from zero and discover the newest entry in the OCTOPATH TRAVELER series. Experience a story of restoration and retribution over the divine rings—an epic saga that unfolds across the realm of Orsterra. Enjoy familiar features such as the series' HD-2D graphics, a fusion of retro pixel art and 3DCG; the player's ability to roleplay using Path Actions of their choice; and the Break and Boost system that can turn the tide of battle. Additionally, brand-new features such as character creation and town building allow you to create your own character and restore your hometown. [Key Features] 1. You are the protagonist of the story. Choose your appearance, voice, motions, and favorite dish with the new character creation feature! 2. Restore your hometown through town building. Invite companions and allies to live in a town of your creation! 3. Engage in exhilarating and strategic command battles. Choose from over 30 allies to form a party comprised of up to eight characters! 4. Use Path Actions to invite people to your town, engage in battle, and obtain items. Where you go and what you do is entirely up to you. 5. Equip action skills with the new skill system. These skills can be learned by allies and passed on to others.