Realm of Ink
From ink and brush, life springs anew, In death's embrace, souls remain still. ENDLESS CYCLES, CEASELESS REBIRTH Step into the shifting, treacherous realms as Red, the swordsman bound by her destiny. Wield the power of the Fox whilst confronting monstrous enemies and brutal bosses. Death is not the end; it's just a chance to redefine your destiny through cycles of death and rebirth. Take up your weapon and let your quest to escape the ever-changing realm of ink begin. FIERCE BATTLES WITH INFINITE CREATIVITY Experience infinite creativity. Dive into thrilling, fast-paced combat and invent a style that is uniquely yours. - Mix and match dozens of different forms, weapons, and enhancements. - With over 40 distinctive Ink Gems, every single run is a new opportunity. - Unlock vast possibilities and enhance playstyles with over 200 artefacts - Think you’ve mastered the realm? Prove it. Push your skill to the absolute limit in the Trial Valleys and earn high scores in the brutal Endless Challenge mode. YOUR INK PET FIGHTS BY YOUR SIDE Adorable yet deadly. Meet Momo: Your fiercely loyal companion. This mysterious Ink Pet fights tooth and claw alongside you every step of the way. But the real magic happens when you combine Ink Gems: witness instant, explosive transformations! Experience the unique changes with over 15 unique, striking forms, each one granting access to utterly unique move sets. Which combination will become your favourite? EXPLORE NEW REALMS An Eastern fantasy world, painted in ink. Journey deep into stunning, diverse realms, from the vibrant, verdant forests to the hallowed, reverent ruins of the Mausoleum. Each environment is a breathtaking blend of classical Chinese ink-wash art and rich, vibrant colour palettes. Draw your sword and venture into the unknown. Battle the enigmatic Realm Guardians to glimpse beyond the veil into their mysterious pasts. And prepare to face over 20 unique creatures, steeped in distinctive Chinese folklore and backstory, including the cunning Fox Demon, the elegant Peony Fairy and the elusive Mirror Sprite.