Morsels
You are a hungry mouse, scrounging for scraps in the sewers, when you meet a magical sentient fatberg who teaches you to transform into a mighty little Morsel. With your new powers, set off to dangerous upper worlds where you battle against the cats' oppressive forces and collect new Morsels, strategically swapping as you go. From developer Furcula, Morsels is an oddball top-down, creature collector roguelite with a rotating roster of playable characters you switch between at will. Packed with frenetic action and personality, players use magical cards to transform into little monsters, collect and nurture a troop of your own monster friends to battle cat dominance, and persist at all costs to survive.