Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
The hit RPG returns! From the minds of the bestselling author R.A. Salvatore, Spawn creator Todd McFarlane, and Elder Scrolls IV: Oblivion lead designer Ken Rolston, comes Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Remastered with stunning visuals and refined gameplay Re-Reckoning delivers intense, customizable RPG combat inside a sprawling game world. ---------- Uncover the secrets of Amalur, from the vibrant city of Rathir to the vast region of Dalentarth to the grim dungeons of the Brigand Hall Caverns. Rescue a world torn apart by a vicious war and control the keys to immortality as the first warrior ever to be resurrected from the grips of death.