As a young priest, struggle against demons, insane cultists, and your own weakening faith in this pixel horror game inspired by the era of classic 8-bit gaming and the "Satanic Scare" of the 1980s. On September 21, 1986, two priests arrived at the Martin Family home in rural Connecticut to investigate an apparent case of demonic possession. Only two people would leave the house alive. FAITH is a pixel horror game inspired by the era of classic 8-bit gaming and the "Satanic Scare" of the 1980s. Use your holy crucifix to perform exorcisms, fight back against possessed cultists, and cleanse haunted objects. Discover a world of dread, isolation, and mystery as you explore haunted forests, abandoned churches, and the inner sanctums of a Satanic cult. EXPERIENCE ALL 3 CHAPTERS OF THE UNHOLY TRINITY!