METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
This is the fourth release in the METAL GEAR series. Metal Gear Solid 2 is a story a told in two parts: In the Tanker chapters, Solid Snake sneaks into a secret tanker in pursuit of a new top-secret nuclear weapon, called Metal Gear. In the Plant chapters, Raiden of the new FOXHOUND unit infiltrates an offshore plant occupied by terrorists. New gameplay actions such as handling weapons from a first person viewpoint, holding up enemies at gunpoint, and grabbing and dragging fallen opponents were also incorporated into this title. An exclusive digital Screenplay Book and Master Book that details the story and characters in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty are also included. [Title lineup] Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (HD Collection version) Regional versions of the titles are available as additional downloads. [Digital book] Metal Gear Solid 2: Screenplay Book Metal Gear Solid 2: Master Book The digital books can be accessed from the game's main menu screen.