Shantae and the Seven Sirens
Shantae is back in an all-new tropical adventure! In her fifth outing, the Half-Genie hero gains new Fusion Magic abilities to explore a vast sunken city, makes new Half-Genie friends, and battles the Seven Sirens in her biggest, most thrilling quest yet! Featuring multiple towns and more labyrinths than ever before, an awesome aquatic journey full of danger and discovery awaits! Key Features: -Traverse an expansive, interconnected world above and below the sea! -Use Fusion Magic to change instantly between new creature forms! -Belly dance to activate machinery, restore health, and more! -Collect and power up with Monster Cards! -Enjoy minigames, acquire magic and items, and uncover secrets! -Gorgeously animated TV-style cutscenes! -All-new characters and returning favorites like Rottytops, Sky, Bolo, and the nefarious pirate Risky Boots!