Sea of Stars: Sunset Edition
Promising the Sabotage touch in every system, Sea of Stars aims to modernize the classic RPG in terms of turn-based combat, storytelling, exploration and interactions with the environment, while still offering a hearty slice of nostalgia and good old, simple fun.