Visions of Mana
Visions of Mana is a brand new title in this series revolving around the sacred sword and mana. The protagonist Val and his childhood friend Hinna, the newly appointed Alm of Fire, set off on a journey to the Mana Tree. This game’s iconic vibrant and vast semi-open field contains adorable yet ferocious monsters, allowing you to enjoy swift three-dimensional battles using the power of the Elementals. Through adventures with friends met along the way, they start to see the truth about the world. Must we accept our fates? A new “Mana” tale begins here as a classic fantasy series returns to its roots. ▸Bold graphics full of characteristic “Mana” flair The characters journey across a vibrant world alive with spirits. ▸Exploring the world Explore the vast, semi-open field that stretches as far as the eye can see. Traverse the environment quickly and safely with new companions, the “Pikuls” ▸Harness the power of the Elementals In this game, you will fight enemies using weapons that house the power of the Elementals. Change between different classes and characters to suit your playstyle and enjoy combat that has evolved both three-dimensionally and strategically. ▸ Breathtaking and immersive soundtrack A total of 100 background music tracks by a talented team of creators who have worked on countless tracks throughout the series. The music in field areas feature interactive music, heightening the mood for adventure.