Forever Ago
Following a tragic stroke of fate, Alfred embarks on a journey north in search of redemption. In this single-player road trip adventure, you'll travel to beautiful places, capture memories with your camera, meet interesting characters, and even make some new friends. Discover Stories Experience a nuanced and heartfelt story about broken dreams, loss, and regret—but also courage, hope, and true friendship. Learn about the stories, beliefs and struggles of characters you meet along the way, brought to life by renowned voice actors. Embark on an Unforgettable Road Trip Explore beautiful environments, ranging from serene forest trails to dusty barrens sweltering in the desert sun. Examine and interact with objects to learn about your surroundings and the people living there. Capture Memories Take pictures with Alfred’s good ol' instant camera to document your journey and solve small environmental puzzles. Relive True Love Play through a lifetime of love as Alfred with your sweetheart Audrey, experiencing a true love that transcends time. Featuring an original soundtrack by Clark Aboud (Slay the Spire, Kind Words).