Dungeon Clawler
Dungeon Clawler mixes deck-building with a dash of roguelike mechanics and most importantly: a claw machine. Find new items and add them to your claw machine to create game-changing builds. Earn gold coins to upgrade or modify your items and unlock new unknown synergies. You will need to use every trick up your sleeve to reach the evil dungeon lord's lair at the heart of the dungeon and reclaim your lost paw. The Ultimate Claw Machine Roguelike Experience Control a real-time claw machine to grab weapons, shields, and items. Every grab counts — plan your strategy and defeat enemies with precision. Unique Characters With Their Own Strengths and Weaknesses Choose from over a dozen heroes, each with different strengths, weaknesses, and unlockable lucky paws to customize your run. Multiple Difficulty Levels Beat the dungeon in Normal, Hard, Very Hard, and Nightmare mode. Even after beating the final boss, keep going in Endless Mode. Break the Game Go crazy with different claw and item synergies. With countless combinations, craft builds so powerful they break the game. Venture into mystery locations and discover treasures as well as strange and dangerous obstacles. Spend your hard-earned coins in the dungeon's pachinko machines. Meet different characters who might help you on your journey.