AK-xolotl: Together
Double the firepower! Local co-op update now live! Two guns are always better than one. Dive into AK-xolotl's local co-op mode with a friend, battle through hordes of enemies, share epic power-ups, and blast through levels as a lethal duo of axolotls armed to the teeth. AK-xolotl is the ultimate top-down roguelite shooter starring the most adorable amphibian! You're an axolotl armed with an AK, that embarks on an epic rampage, shooting down anything that stands in your way. Slaughter your way through a variety of biomes and conquer randomly generated rooms, all while collecting delicious food and capturing precious baby Axolotls.