Dread Delusion
Explore floating islands under a strange sky in a hand-crafted open world. The world is broken. Its surface seethes with an undead curse, while humanity clings to flying continents in the sky. From mushroom forests to undead mausoleums, strange places and people await you. But will you find a way to heal this world - or seek power and profit for yourself? Dangers lurk at every turn, but fighting is never the only option. Uncover a rich, interactive narrative through the game's quests, or pick a direction and explore by yourself. Carve your own path. Towns offer a needed respite for a weary traveller to sleep through the night, trade goods, accept quests and speak with the locals. A keen mind or charming wit can prove just as useful as a sword; and your decisions will shape how the story unfolds.