DRAGON QUEST MONSTERS: The Withered World
Early Purchase Bonus: Adventure Starter Set A handy item set that will help you get through the early stages of your adventure. Included Items [Contents] - 10x Monster Munchies - 3x Bonus Balls - 5x Seeds of Skill This bonus is included only for customers who purchase the main game or the DIGITAL DELUXE EDITION by January 4th 2027 at 23:59. This content can be claimed from “Check Additional Content” in the in‑game menu. --------------------- In this RPG, you befriend monsters from the DRAGON QUEST series, raise them up, synthesize new creatures, and pit them against other monsters in battle. Join fledgling monster wranglers Bianca and Nera as they set off on the adventure of a lifetime. [About the Game] Befriend a Medley of Monsters - There's a whole host of monsters to befriend, including many familiar favorites from across the DRAGON QUEST series. - While each monster has its own traits and attributes, they can also learn a variety of talents, allowing you to fine tune your party to match your playstyle. - Combine two monsters via synthesis to create an even stronger creature, maybe even one you've never seen before. - Create a party of your favorite monsters that fights exactly the way you want. The possibilities are mind-boggling! A World Full of Wonder - With the game's unique visual style, you never quite know what lies beyond the curve of the horizon. - Each step forward reveals more about your surroundings, where new discoveries and fresh surprises await. Monsters by Your Side - Your monsters will follow you as you explore the world so you can enjoy every adventure together. - You can take any monster along with you, regardless of its type or size. Stay Competitive with Extra Content - Online features allow you to battle with monster wranglers the world over. - With a variety of modes to enjoy, from serious tournaments to friendly matches, there's plenty to try. - Send your strongest party into battle and be in with a shot at earning fantastic prizes! --------------------- Digital Version Purchase Bonus: Hearty Meat Set A set of meat items used when scouting monsters. Included Items [Contents] - 5x Monster Munchies - 5x Smoked Sirloins - 5x Meaty Treats Notes This bonus is included only for customers who purchase the digital version of the main game or the DIGITAL DELUXE EDITION. This content can be claimed from “Check Additional Content” in the in‑game menu.