Hearty Meat Set
Digital Version Purchase Bonus: Hearty Meat Set A set of meat items used when scouting monsters. Included Items [Contents] - 5x Monster Munchies - 5x Smoked Sirloins - 5x Meaty Treats Notes This bonus is included only for customers who purchase the digital version of the main game or the DIGITAL DELUXE EDITION. This content can be claimed from “Check Additional Content” in the in‑game menu. Images are for illustrative purposes only. Actual in‑game visuals may differ.