Adventure Starter Set
Early Purchase Bonus: Adventure Starter Set A handy item set that will help you get through the early stages of your adventure. Included Items [Contents] - 10x Monster Munchies - 3x Bonus Balls - 5x Seeds of Skill This bonus is included only for customers who purchase the main game or the DIGITAL DELUXE EDITION by January 4th 2027 at 23:59. This content can be claimed from “Check Additional Content” in the in‑game menu. Images are for illustrative purposes only. Actual in‑game visuals may differ.