Mystic Academy: Escape Room
Today marks your final exam to become a wizard. Will you pass the test? Immerse yourself in Mystic Academy, an exhilarating escape room that will challenge your magical prowess. Solve puzzles, decipher mystical artifacts, learn spells, find hidden objects, and explore various rooms of your wizardry school. Overcome daunting trials to prove your wizardry skills and succeed in the exam! *All puzzles require logic (and a touch of your wizard skills!). *Explore diverse rooms in your wizardry school. *Uncover more about your magical abilities, learn new spells, and put them to the ultimate test!