Undernauts: Labyrinth of Yomi
Escape from “Yomi” – a dungeon filled with riches – and danger. You have been recruited into the Undernauts – a team of brave subterranean adventurers who comb the depths of a massive, monster-infested labyrinth in search of priceless resources. Make use of your powerful skills and magic items to create exits and reach the surface alive.