Truck World: Australia - First Haul
Get ready for a next-generation truck simulator. Travel across Australia behind the wheel of a multi-ton truck, exploring miles of roads: from picturesque coastal highways to rugged dirt tracks. Enjoy every sunrise and sunset on this magnificent continent. Discover the freedom beyond the truck cab! Now you can step out of the truck to secure the hitch, check, and distribute the load yourself. Refuel the truck manually by inserting the nozzle into the tank. Experience true realism and freedom in every aspect of the game! Cargo - more than just a trailer Discover a variety of trailer types, each offering unique loading mechanics. Place cargo in the trailer, load the semi-trailer and fill the tanker yourself. Keep in mind that the placement and weight of the cargo affect truck handling. Plan your load carefully, considering the truck’s capabilities and road conditions. And don't forget, we are in Australia, the home of road trains with multiple trailers. Australia Immerse yourself in the unique nature and diversity of Australia. Explore miles of asphalt roads, dirt and gravel tracks with rugged terrain. The vast territory will give you the freedom to explore and find the best routes. Dynamic weather conditions and day-night cycle Experience the realistic impact of weather conditions on truck handling. Rain, snow, and fog turn every journey into a unique challenge that requires extra attention. Enjoy magnificent sunrises and sunsets behind the wheel of a heavy truck as day smoothly transitions into night, adding even more realism and atmosphere to your trip.