The Final Station Collector's Edition
The world is over. But it's not quite over for you... at least, not yet. And now that you've got thousands of tonnes of locomotive at your disposal, ready to take you as far down the tracks as you have fuel to feed it, you've got the definite advantage over the infected hordes. This is The Final Station. The real question is whether or not you'll help the survivors get to their destinations.... or let them die and loot their bodies. Sometimes people can be more trouble than they're worth. + While the train is heading to The Final Station, you are going on a road trip through the dying world, with the ultimate goal of finding the last remaining shelter. You’ll discover new locations, revisit familiar places, encounter new dangerous enemies, and find more clues about the mystery of Visitations.