Team17 Indie Collection
The Team17 Indie Collection brings together a thrilling assortment of Indie games from some of the most talented developers around in one unmissable bundle! Included games: The Escapists - Make your bid for freedon in the smash hit prison escape game The Escapists: The Walking Dead - Survive the Walking Dead in a brilliant zombie mash up! Overruled! - A brawler like no other where the players change the rules as they play! Schrodinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark - Puzzle-laden platforming in a unique quantum physics world Penarium - Avoid an array of killer death-traps in this frantic 2D arena arcade game. Sheltered - A deep and emotional post-apocalyptic survival game. Beyond Eyes - Guide a young blind girl on a life changing journey. LA Cops - A fast, action packed 3D top down shooter set to a theme of 70s Cops. Not A Hero: Super Snazzy Edition - A funstoppable 2.25D pixelated action opus from Roll7. OlliOlli 2 XL Edition - The definitive edition of the acclaimed skating game.