SUPER BOMBERMAN R
Super Bomberman R is coming to Xbox One! New characters are joining the fight: Master Chief Bomber is a "SPARTAN-II Supersoldier," deployed by the UNSC to defend Humanity from the threat of attack by the aggressive alien alliance known as “The Covenant.” This ultimate soldier wears state-of-the-art combat armor, called “Mjolnir”, and is a highly capable combatant with a vast variety of firearms, armored vehicles, air and spacecraft! His face remains a mystery, as he never removes his helmet. Play alone or with a friend in a Story Mode jam-packed with different levels. Re-experience classic Battle Mode, or discover the brand new Grand Prix Mode in which team play is just as important as individual skills! Play locally or online with friends and players from around the world! Super Bomberman R is the biggest Bomberman game ever! ■Story Mode A campaign playable alone or with a friend in local co-op. Join the 8 Bomberman heroes and help them to defeat the Evil Emperor Buggler! ■Battle Mode The classic and fun Battle Mode is back. Play with up to [4/8] players locally or 8 players online! ■Grand Prix Grand Prix is a new competitive mode in which teamwork is key. Which team will show the best skills and be crowned as the best in the Universe!?