STEEP GOLD EDITION
Ride a massive open world across the Alps, where the powder is always fresh and the run never ends. Tame the wilderness on the American continent in the Alaska free update, a new region filled with challenges. The mountain is yours to explore. So strap in, suit up, and drop in. - RIDE YOUR WAY -Conquer the world's most epic mountains on skis, wingsuits, snowboards, and paragliders. Create your own path through a massive open world. - LIVE UNFORGETTABLE MOMENTS WITH OTHERS -Ride solo or drop in next to other players to share thrilling rides. - PUT YOUR SKILLS TO THE TEST - Paticipate in unique and spectacular challenges. - SHARE EVERYTHING -Capture your best stunts and share via social media. The Gold Edition includes the game and the Season Pass, which gives you access to: - 3 DLC packs featuring additional sports, challenges and outfits - 10,000 STEEP credits - Bonus Helicopter tickets - An exclusive fun costume The 3 DLC packs will progressively be made available at later dates. A permanent internet connection is required in order to play the game.