Start Your Engines bundle
Get ready for vehicular-based bedlam with a double-helping of motor-powered madcap indies from Digerati! This bundle contains Animal Super Squad and Snakeybus. Animal Super Squad: A physics-based adventure game that lets you play as your favorite animal (if your favorite animal is either a chicken, a fish, or a sloth). Choose from a variety of vehicles and speed through a world full of dangers and bananas. Create your own levels, share them with the community, or forget all that nonsense and just play other people’s stuff. Snakeybus: An absurd arcade-driving game and frantic score-chasing experience where the biggest danger is yourself! Wind through city streets, pick up as many passengers as you can and deliver them to their destination to increase your score AND the length of your bus! Test your serpentine skills with various maps, modes, and bus types! All aboard the Snakeybus!