Rue Valley
Break free from a mysterious time loop! Embark on a journey of self-discovery and resilience. Delve into the enigmatic depths of the small godforsaken town: Rue Valley. Each day feels like an uphill battle against the shadows of your own mind. Along the way, you will encounter a captivating ensemble of characters, each wrestling with their own emotional complexities and revealing hidden depths as you get to know them. Can you muster the courage to unravel the secrets of this temporal anomaly? Can you discover the strength within yourself to rise above adversity and forge a brighter tomorrow? Craft your own personality in Rue Valley. You can be a cold-hearted loner who overthinks everything or a melodramatic loudmouth who always trusts their gut instinct. Whether you reflect your true personality or role-play someone entirely different, your character will shape your dialogues and interactions in the game. Store memories in a graph, unlocking intentions and mindsets as you progress uniquely through the story. Commit to quirky mindsets for unexpected and hilarious dialogues, and experience personality-altering Status Effects: become more outgoing when drunk, or extra sensitive when anxious. Experiment with different answers and timelines, because the loop will restart from the beginning anyway, won't it?