Includes the game and Ultimate Pack, which contains the Cosmic Pack, Neon Pack, Rainbow Pack, Skull'n Style Pack, and 20 Helicopter Tickets. Grab your bike, skis, snowboard, or wingsuit and explore an open world sports paradise where the rules are yours to make—or break. - Battle against over 50 players simultaneously in a massive multiplayer playground—over 20 players on Xbox One. - Compete in an all-out mass start race—collide, grind, and fight your way to the finish! - Ride through a seamless open world in Career mode or multiplayer events.