REMATCH - ELITE EDITION
Rule the game with the Rematch Elite Edition, where excellence meets exclusivity. - 2 x Captain Pass Upgrade Ticket – Double the rewards, double the swag. - Blazon Player Background & Title – Showcase your identity with an epic design that makes a statement as unique as you are. - Blazon Buckler Tank Top – Classic tank top rebellion with blazon elegance, crafted for those who show their strength and shape their destiny with every match. - Blazon Pattern (for Top & Bottom clothes) – Infuse your outfit with a seamless epic design that truly reflects your unique identity—perfect for those who want their style to tell their story. - Blazon Jewel Set – Crafted from folded leather, each piece designed to shine on and off the field. - Glitcher Trainers – Step into the future with every stride. Who says errors can't be aesthetic? - Blazon Augmented Reality Cage – Brings each match to life with a vibrant blazon display that celebrates every goal. - Blazon Cap – It's more than just a cap—it's a declaration of status, identity, and conviction.