Rayman Raving Rabbids
Rayman Raving Rabbids is a casual game where you play as Rayman, challenges 75 trials minigame to save baby globox and get out of the jail of raving rabbit.Play score mode to beat record of 75 trials and unlock movies as well as artworks.