Ori: The Collection
Play both award-winning games of Ori and the Blind Forest: Definitive Edition and Ori and the Will of the Wisps in this collection. Embark on an adventure to the visually stunning hand-crafted worlds of Nibel and Niwen with the brave little spirt on a deeply emotional journey. Face epic enemies and challenging puzzles with larger-than-life bosses, towering enemies and thrilling escape sequences. Dive deeper into the world through the breathtaking and beautiful orchestral style music.