Monster Jam Steel Titans 2
More Trucks! New Worlds! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2 features more fan-favorite trucks in brand new Monster Jam worlds! Brand new online multiplayer modes, 38 trucks to choose from and five new outdoor worlds! Drivers train at Camp Crushmore and compete in authentic stadiums to become the ultimate champion! More Trucks! Truck roster features 38 of the greatest trucks in Monster Jam history, including Higher Education, Sparkle Smash and Grave Digger! New Worlds! Five all-new Monster Jam Worlds that expand the Monster Jam universe! Explore and uncover Monster Jam secrets. Competition! Compete just like the pros in 12 authentic stadiums and game modes inspired by the real-world shows! Perform your favorite stunts! Bicycles, Stoppies, Moonwalks, Walk Its, Cyclones, Pogos, Power Outs and Back-Flips! Improved Gameplay! Enjoy a range of improvements in physics, career and exploration!