Microsoft Mahjong
Find your Zen in Microsoft Mahjong as you match tiles across beautiful backgrounds with relaxing sounds. Choose your difficulty and board for a soothing game experience. Clear tiles to win the game and summon the Mahjong dragon bringing you good fortune and joy to celebrate! Find more tile-matching fun playing Daily Challenges. Exercise your mind in five (5) new puzzles each day across exciting game modes: Golden Tiles, Lightning Tiles, Match Attack, Score Attack and Classic play. Earn ribbons to complete a perfect set. Undo, reshuffle or zoom in to adjust the game and find your perfect balance. Sign in with a Microsoft account to earn achievements, compete with friends, and track your personal statistics. Signing in saves your progress so you can play on any Windows device and pick up where you left off. Enjoy the peaceful play of Microsoft Mahjong today.