Kinect Bundle: Kung-Fu & Air Guitar Warrior
Limited time offer: Get a double pack of epic Kinect action with two full games at a special price! Become a hero in Kung-Fu for Kinect and fight bad guys with real kicks and punches, then wield a flaming air guitar and ride dinosaurs and laser sharks in Air Guitar Warrior! Warning: Daily use may result in getting seriously fit.