Just Dance 2017 is more fun & easier to play than ever. Shake your hips & wave your hands with the Just Dance Controller App – if you have a smartphone, you don’t need Kinect! Pull out your phone & get it started with hot tracks and fun favorites – take a sneak peek at the tracklist below: - Let Me Love You by DJ Snake ft. Justin Bieber - Don't Wanna Know by Maroon 5 - Cheap Thrills by Sia ft. Sean Paul - Into You by Ariana Grande - Can't Feel My Face by The Weeknd - Cake by the Ocean by DNCE - Watch Me (Whip / Nae Nae) by Silentó - Worth It by Fifth Harmony ft. Kid Ink - Single Ladies by Beyoncé - Sorry by Justin Bieber - Lean On by Major Lazer and DJ Snake ft. MØ - Like I Would by Zayn - and MANY more! Get ready for amazing visuals and awesome dance moves that will ignite your house, pulling friends and families off the couch and into a music experience like no other. Play it today!