How to Survive: Storm Warning Edition
A complete edition including the original crafting survival zombie nightmare plus 6 additional thrilling DLCs. How to Survive now is more fun and tougher than ever. Survive on a zombie infested archipelago, fulfill your basic needs of food, water and shelter while facing natural and unnatural threats. - An eccentric survival guide will teach you to craft dozens of weapons and tools: from fishing rods or bows, to chainsaws or explosives. - 7 islands filled with exuberant flora and fauna. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish.