Hole Digging Master
The rules are as simple as possible - dig the hole. Dig deep. Deeper than you can even imagine. Don't be afraid to get your hands dirty, because there's real treasure waiting for you in the ground. Start digging and miracles will happen. You have no idea what could be under your lawn. Everything you find can be sold and used to upgrade your tools or buy new equipment to help you dig faster and find more. 8 SECRET MINES Uncover hidden tunnels and exclusive areas throughout the game. 20 TYPES OF ORE Discover a wide variety of ores, each offering unique value and potential for upgrades. 3 TYPES OF DIG TOOLS Upgrade your tool from Shovel to Drill and up to a Vacuum Cleaner. CONSUMABLES Utilize Dynamite for explosive power and a Lamp for enhanced visibility in dark areas. 4 BIOMES Explore diverse environments that impact your digging experience and resource availability. 69 UPGRADES Enhance all your equipment with a nice and robust upgrade system, including special upgrades for rare minerals. Check out the new fun game from the NOSTRA.GAMES team. Can you reach the true depths?