Have Fun Together
The more the merrier! Gather friends and family for hilarious game nights with this bundle dedicated to party games. Megaparty: A Tootuff adventure : Megaparty: A Tootuff adventure is a video game packed with fun mini games featuring Tootuff and his friends. Compete in go-kart races, paintball battles and dance competitions for hours of single-player and multiplayer fun. Immerse yourself in the colorful, comic world of Tootuff for an unforgettable party. The Sisters - Party of the Year Discover the video game adapted from the comic book and immerse yourself in the world of the Sisters, two sisters never short of ideas when it comes to getting into mischief. It all begins when Wendy decides to throw a New Year's Eve party at home with her friends. Before she can ask her parents, her insufferable little sister Marine has the same idea and beats her to it. But the parents only allow one party... To find out who will organize it, Marine and Wendy set themselves a series of challenges, each one crazier than the last... Sister against sister, it's going to get hot! Garfield Lasagna Party : Dozens of mini-games to discover in emblematic environments such as Garfield's house, the pizzeria, Liz's veterinary clinic... Our friends Garfield, Odie, Arlène and Nermal have set themselves a huge challenge: to take part in a gigantic Lasagna Party! On the program, a maximum of crazy mini-games: snowball throwing, obstacle courses, pizza slicing... Anything goes to get ahead of your opponents: win the mini-games, make the best dice throws... but also multiply low blows using objects!