Ghost of a Tale
Ghost of a Tale is an action-RPG adventure, set in a medieval world populated only by animals. You play as Tilo, a courageous minstrel mouse on a perilous quest to escape the jails of Dwindling Heights Keep and discover the fate of his true love Merra. Armed with a mouse’s talent for stealth, agility and disguise - and a love of music - you'll explore the towers and dungeons of the keep, navigating its dangers and discovering its secrets. Dwindling Heights is a dangerous place for a little mouse, and Tilo's not much of a fighter. When confronted with enemies twice your size, nimbleness and guile are your allies. Talk to the characters you meet - make enemies and allies - and leave no stone unturned in your quest to find Merra.