World of Tanks Modern Armor
LIMITED TIME: MASTERS OF MAYHEM You were never meant to play it safe. Unleash the chaos in Masters of Mayhem and battle your way through 100 stages packed with rewards including Gold, Silver, and Premium Account time. Earn powerful new vehicles, claim exclusive content, and show your enemies what happens when mayhem takes command of the battlefield. THE BATTLEFIELD CALLS World of Tanks Modern Armor puts you in command of over 1,000 modern and legendary tanks. Challenge yourself in 15v15 tactical team battles. Choose Cold War battles for modern fast-paced action or World War II for deliberate, tactical combat. Explore detailed maps inspired by real-life theaters of war. MEET HISTORY’S MIGHTIEST MACHINES Relive history with iconic WWII tanks like the Sherman and modern beasts like the M1 Abrams. Collect and upgrade your tanks, customize them with camouflage, and unlock more powerful vehicles. Choose from a variety of 3D commanders to lead you into battle. TAKE ON GLOBAL COMPETITION Play for free and enjoy weekly content updates filled with challenges, rewards, special crossover collaborations, and new seasons. Choose your preferred mode: PvP or PvE. Team up with friends and enlist in World of Tanks Modern Armor to test your skills. Your tanks await. We’ll see you on the battlefield! Want to learn more? Visit us at WoTModernArmor.com.