Just Dance 2014
Just Dance 2014 is the ULTIMATE party game and takes the dancing experience to a whole new level. Dance to brand new songs by your favorite artists and dive into fun and unique environments inspired by pop culture references. And thanks to the new "World Dance Floor" mode, enjoy a fully social experience as you connect and dance with players from all around the world. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, Norwegian, Finnish, Dutch, Danish, Swedish.