DiRT Showdown
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish.(Online Interactions Not Rated by the ESRB) Race, crash and hoon your way through a world tour of motorised mayhem in DiRT Showdown! Hyper-energised events and social gameplay combine in this turbo-injected shot of driving delirium. Use boost to race past rivals, unleash your inner hoonigan in free-roaming stunt parks and see gaming’s most advanced damage engine pushed to its limits in demolition derby events. DiRT Showdown is Codemasters’ most connected game ever - split-screen multiplayer, 8 player online racing, on and offline quick-fire party games, Showdown challenges and YouTube integration all come as standard. Get your ticket for this stunning new world of accessible action-sports racing.