Evolve Digital Deluxe
Get the main game plus Hunting Season 1. Hunting Season 1 includes 4 more hunters for one low price. Plus, get 3 exclusive Magma monster skins and 4 exclusive Artic Hunter skins. Evolve is a true next generation multiplayer shooter featuring addictive adrenaline-pumping 4v1 action. One player-controlled monster must evade and outsmart a team of four uniquely skilled playable hunters. It’s survival of the fittest and any side can win. CHOOSE YOUR SIDE.