Torvald
Torvald was reborn as a Cyborg after being ripped apart by a Monster. Stronger than ever, his Mortar Cannons are a lethal long range threat. Up close, his Autofire Shotgun blasts through enemies and his Shrapnel Grenades rip them apart.