Destroy All Humans! - Clone Carnage
Wreak havoc in Clone Carnage! This standalone DLC comes with 4 modes, 6 maps, and up to 4-player multiplayer. Split-screen lets you double the damage in local 2-player multiplayer. Unleash your wild side in Rampage, Armageddon, Race, and Abduction modes!