Dead Ahead: Zombie Warfare
DEAD AHEAD: ZOMBIE WARFARE Resist against the undead in this new tactical survival sequel of Dead Ahead! Slaughter the undead invasion in one of the funnest survival games of the year! Kill raid after raid of zombies, collect supplies, look for survivors and most importantly... create your own legacy! ZOMBIE INVASION Defend your bus and don’t let the hungry horde eat the living! Break through barricades on your way and set up the battle camp to your advantage. Gather your team of gladiators and send them into battle, use any means necessary to ward off the horde of pixel crazed flesh eaters! Slash, shoot or burn the dead with barrels, Molotov cocktails and grenades. Be direct and explosive or stealth kill your opponents. USE YOUR BRAINS, DON’T LOSE THEM Show that you have real steel to conquer the maps! Finish off as many zombies as you can to become the ultimate freedom fighter! Command and conquer by using tactically offensive and defensive moves to obliterate the zombies and barricades! Remember – the rising dead won’t make it easy for you. IMPROVE YOUR SKILLS AND GEAR TO STAY ALIVE Collect items, earn experience, rebuild your bus and complete quests to upgrade your units and vehicles. The more gear you get, the more zombies you will be able to take on! Become the ultimate slayer of the undead! Banish the banshees to eternal hell! Contest against other player’s high scores! WHAT AWAITS YOU: * Blood-and-guts action-strategy game with a sense of humor * Safeguard the bus and your troops at all costs! NO DISCORD ALLOWED! * A huge world with numerous locations * Plenty of survivor units and zombies * Upgrades, special items and optional quests * Stop the world end * FUN!""