The Void. The Matter. The Megastructure. A dystopian world with an egomaniac leader determined to unveil the secrets of the universe. INFONET promised a utopia built on the backs of tireless androids called Denzels. It was a lie. 200 years later the planet is decaying and the mysterious Red Seed has been stolen. Raz, a renegade mechanic, searches a hidden lab and discovers the Denzel Cherry, butchered and left for dead, clinging to life by sheer will alone. Her creator—and the love of her life, Doctor Shinji Fallon—has been taken by a demented sicko and Cherry intends to make him—and anybody or anything who gets in her way—pay. Fueled by love and powered by rage, join Cherry on a blood-soaked quest for revenge as she explores the massive Megastructure and eviscerates the armies of INFONET in an unforgettable over-the-top 2D platformer that breaks tropes and bones.