Caterpillar
Caterpillar is a 2d puzzle platformer. You control the caterpillar whose goal is to collect all flowers and move to the next level. Caterpillar cannot jump itself, only move and climb to the vertical walls. It is a casual game that immerses you in an atmosphere of safety and meditativeness. Can you help the Caterpillar to become a Butterfly?