Go from Rags to Arcade Riches with the Arcade Paradise : High Score Edition! Featuring the award winning 90’s-fuelled retro arcade adventure, both coin-op DLC packs, licensed Kung Fury cabinet AND the brand new Vostok Inc Pinball! The Arcade Paradise High Score Edition includes - Arcade Paradise (full game) - All 8 Arcade Paradise DLC packs Arcade Paradise: Welcome to Arcade Paradise, the 90’s retro arcade game and light-management sim combo! From cleaning toilets and picking up gum, to doing the laundry; the road to Arcade Paradise isn’t easy, but the reward will be worth the grind with over 35 fully playable arcade games to unlock! Relive 90’s gaming nostalgia on your journey from rags to arcade riches!