Isekai Villain
An ordinary young man is reborn into the world of his favorite comic—only to find himself as a bit-part villain doomed to die. To escape his fate, he must rise as a true villain, gathering allies, defying heroes, and carving a new destiny in this dark fantasy isekai JRPG. Experience a story of survival, betrayal, and ambition where good and evil clash in a pixel-art world. Fight strategic turn-based battles that blend classic RPG command systems with modern mechanics. Exploit enemy weaknesses, trigger chain attacks, and unleash powerful break attacks. Earn notoriety through misdeeds to rank up and unlock unique arts via a skill tree. Explore dungeons, gather resources, and develop your own evil base with a smithery, lab, smuggling, and more. Packed with pixel-art charm, immersive story, and tactical depth, this parallel world RPG is a must for fans of JRPGs, anime-style games, and fantasy adventures.