An Elder Scrolls Legend: Battlespire
TRAPPED IN THE REALM OF DARKNESS The Imperial Battle College has lost contact with the Battlespire, an elite training center hidden in a pocket realm of Oblivion. An agent sent to investigate discovers the Battlespire’s staff dead and the gate back to Tamriel blocked With the facility under siege by vile daedra, the only way out is to go deep into darkness and into the Daedric Realms.