The Caped Crusader joins forces with the super heroes of the DC Comics universe and blasts off to outer space to stop the evil Brainiac from destroying Earth. Using the power of the Lantern Rings, Brainiac shrinks worlds to add to his twisted collection of miniature cities from across the universe. Now the greatest super heroes and the most cunning villains must unite and journey to different Lantern Worlds to collect the Lantern Rings and stop Brainiac before it’s too late. The Season Pass will include six DLC packs each with a unique themed mission level with story and free play modes. Players will be able to unlock a total of over 40 characters, vehicles, achievements and more. The Season Pass includes: ● The Dark Knight Pack ● Man of Steel Pack ● Batman 75th Pack ● Arrow Pack ● Access to 2 additional DLC Packs The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Danish, Dutch, Polish, Portuguese, Russian.